fbpx
Program: Luni - Vineri / 08:00 - 18:00
Str. Agricultori nr. 87, Sector 2
[email protected] Afișează număr

Preschimbare certificat de inregistrare (atribuire EUID)

Din 7 iulie 2017, tuturor entitatilor inregistrate in Registrul Comertului le este asociat un cod unic de identificare la nivel European.

Pentru societatile inregistrate inainte de aceasta data atribuirea s-a facut automat ramanand ca, in momentul in care se inregistreaza orice modificare de orice natura la Registrul Comertului, sa se solicite si un nou certificat de inregistrare cu acest cod EUID. Activitatea economica a societatii nu este impiedicata daca nu se preschimba certificatul de inregistrare intr-o anumita perioada.

Durata procedura de preschimbare certificat de inregistrare

Atunci cand decizi sa efectuezi aceasta preschimbare, consultantii Fabrica de Firme iti stau la dispozitie pentru toate procedurile necesare. Durata procedurii de preschimbare certificat de inregistrare presupune in general un termen intre 5 si 7 zile lucratoare.

Acte necesare preschimbare certificat de inregistrare

  • Carte de identitate asociat/asociati/administrator/ noul administrator
  • Certificatul de inregistrare al societatii in original

Costuri atribuire EUID prin certificat de identificare

100 lei

Procedura de lucru preschimbare certificat de inregistrare SRL

Pentru procedura de preschimbare certificat de inregistrare vom stabili o intalnire la sediul Fabrica de Firme din Mun. Bucuresti (Str. Agricultori nr. 87, Sector 2), unde asociatul ii va furniza consultantului Fabrica de Firme documentele enumerate mai sus in vederea efectuarii demersurilor necesare.

Pentru cei care nu pot ajunge la sediul nostru, in urma discutiei telefonice sau pe email ne pot trimite scanat actele necesare pentru a fi depuse la Registrul Comertului.

In timpul discutiilor noastre, vom incheia un contract de prestari servicii intre Fabrica de Firme si beneficiar. Daca discutia se va desfasura telefonic sau pe email, vom pregati contractul si il vom atasa in email, insotit de factura de avans. Odata ce se face dovada pentru plata achitarii avansului, vom furniza toate documentele necesare pentru a depune cererea la Registrul Comertului.

Ne vom ocupa de tehnoredactarea actului constitutiv, hotararea asociatilor si a tuturor celorlalte decizii si acte necesare precum si a contractului de comodat, daca este cazul. Vom completa cu atentie toate cererile si formularele emise sau pentru orice alte mentiuni sau declaratii solicitate, inclusiv declaratii pe propria raspundere de lipsa asociatiei de proprietari sau locatari.

Echipa noastra se va asigura ca toti pasii sunt intocmiti corespunzator, inclusiv pregatirea documentelor, depunerea lor la Registrul Comertului, ridicarea actelor aprobate si predarea acestora in mainile beneficiarului. Ne vom asigura ca totul decurge cat mai simplu si profesionist posibil, pentru a facilita intregul demers.

Suna