(021) 316.xx.xx/ 0785.xxx.xxx/ 0785.xxx.xxx

Arată numere telefon

09:00 - 18:00, De Luni până Vineri
Str. Agricultori nr. 87, Sector 2, București
[email protected]

Infiintare PFA

Infiintare PFA – ce trebuie să știi despre:

Durata acțiunii de infiintare PFA (Persoană Fizică Autorizată) poate fi cuprinsă între 3 și 5 zile lucrătoare. Aceast interval este valabil din momentul in care dosarul este pregătit pentru ONRC. Este bine de știut că, începând cu 19.04.2013, toate PFA-urile se constituie neplătitoare de TVA. Cei care doresc să devină plătitori de TVA înainte de atingerea plafonului de 300.000 lei urmează să facă o cerere în acest sens la ANAF.

PFA-urile au două variante de impozitare: în sistem real și pe normă de venit.

Este indicat ca înainte de demararea procedurii de inființare PFA să verificați dacă activitatea dvs. este încadrată ca normă de venit, în cazul în care doriți să optați pentru varianta de impozitare pe normă de venit.

Numele PFA este dat, în general, de numele persoanei fizice care urmează să se autorizeze ca PFA.  În cazurile în care numele persoanelor sunt des intâlnite se utilizează în denumire inițialele părinților.

În cazul PFA întreaga răspundere pentru datoriile acumulate de întreprindere revin persoanei fizice care deține acest statut. Spre deosebire de S.R.L., contabilitatea pentru PFA se ține în partidă simplă. PFA-ul poate avea angajați.

  • Carte de identitate titular
  • Acte de studii (în domeniul în care se dorește autorizarea) sau documente din care să reiasă experiența profesională în domeniul în care se dorește autorizarea
  • Dovadă de proprietate pentru adresa la care se va stabili sediul profesional (contract de vânzare-cumpărare, donație, certificat de moștenitor, contract de închiriere vizat de Administrația Financiară etc., acordul vecinilor cu pereți comuni dacă sediul va fi la bloc)
  • Specimen de semnatură dat la notariat
  • Procură notarială pe numele consultantului Fabricii de Firme care se va ocupa de depunerea dosarului la Registrul Comerțului

190 lei (taxe de Registru și onorariu inclus)

Stabilim o întâlnire la sediul din Mun. București  (Str. Agricultori nr. 87, Sector 2) la care asociatul va furniza consultantului documentele enumerate mai jos. Pentru cei care nu pot ajunge la sediul Fabrica de Firme, în urma discuției telefonice sau de pe email ne trimiteți scanat documentele necesare.

În urma discuțiilor avute se va încheia un contract de prestări servicii între Fabrica de Firme și dumneavoastră. În cazul în care discuția are loc telefonic sau pe email, noi vom întocmi contractul și îl vom atașa pe email împreună cu factura de avans.

După dovada achitării prețului contractului noi vom furniza documentele necesare pentru înregistrarea la Registrul Comerțului.

Vom tehnoredacta actul constitutiv, contractul de comodat dacă este cazul, hotărâre asociați, decizie, vom completa toate cererile și formularele necesare înființării/ mențiunii, declarații pe propria răspundere de Lipsă Asociație de Proprietari sau Locatari.

Vom pregăti, depune, ridica și înmâna actele finale pentru infiintare PFA de la Registrul Comerțului.