Înființare S.A.
Infiintare SA – tot ce trebuie să știi:
Societatea pe Acțiuni sau S.A. este acel tip de societate care se constitutie, de regulă, prin asocierea unui număr mare de persoane, minimul fiind 2 (fără excepție) și în care sumele de bani sau bunurile aduse ca aport sunt determinante. Capitalul social al unui S.A. (care nu poate fi mai mic de 90000 lei) este divizat în acțiuni (valoarea nominală a unei acțiuni nu poate fi mai mică de 0,1 lei). Obligațiile societății sunt garantate cu patrimoniul social. Societatea pe acțiuni este o societate de capital, elementul esențial fiind cota de capital investită de acționar și este administrată de unul sau mai mulți administratori, numărul acestora fiind totdeauna impar.
Pentru mai multe detalii despre infiintare SA ne puteți contacta aici.
- Carte de identitate actionari/administrator/cenzori
- Copie de pe dovada de proprietate a sediului social (contract de vânzare cumpărare, donație, certificat de moștenitor, contract de închiriere vizat de Administrația Financiară etc, acordul vecinilor cu pereți comuni dacă sediul va fi la bloc)
- Carte de identitate proprietar/proprietari sediu social
Costuri
Pentru infiintare SA cu 2 acționari: 3500 lei (taxe de Registru și onorariu inclus)
Costuri adiționale
Nu sunt incluse în prețurile de mai sus:
– Capitalul social: 90000 lei (minimul stabilit prin lege în România)
– Tarifele notariale pentru declarațiile de actionar/administrator/cenzor/specimen de semnatură/procură
Procedură de lucru
Stabilim o întâlnire la sediul din Mun. București (Str. Agricultori nr. 87, Sector 2) la care asociatul va furniza consultantului documentele enumerate mai sus. Pentru cei care nu pot ajunge la sediul Fabrica de Firme, în urma discuției telefonice sau de pe email ne trimiteți scanat documentele necesare.
În urma discuțiilor avute se va încheia un contract de prestări servicii între Fabrica de Firme și dumneavoastră. În cazul în care discuția are loc telefonic sau pe email, noi vom întocmi contractul și îl vom atașa pe email împreună cu factura de avans. După dovada achitării prețului contractului noi vom furniza documentele necesare pentru înregistrarea la Registrul Comerțului.
Vom tehnoredacta actul constitutiv, contractul de comodat dacă este cazul, hotărâre asociați, decizie, vom completa toate cererile și formularele necesare înființării/ mențiunii, declarații pe propria răspundere de Lipsă Asociație de Proprietari sau Locatari.
Vom pregăti, depune, ridica și înmâna actele finale de la Registrul Comerțului.