fbpx
Program: Luni - Vineri / 08:00 - 18:00
Str. Agricultori nr. 87, Sector 2
[email protected] Afișează număr

Inchidere punct de lucru

Inchidere punct de lucru – Daca intr-o locatie ce figura ca punct de lucru nu se mai desfasoara activitate, firma avand ca reprezentant o persoana juridica are obligatia sa inregistreze inchiderea punctului de lucru mai intai la Oficiul Registrului Comertului, apoi la ANAF. Procesul poate dura de la 3 zile de la momentul depunerii documentelor la Registrul Comertului si pana la 5 zile lucratoare.

Inchidere punct de lucru: dosarul si documentele necesare

Indiferent daca dupa infiintare firma esti inregistrat ca SRL sau PFA, atunci cand ai inregistrat un punct de lucru la Registrul Comertului, dar nu mai desfasori activitate economica acolo sau contractul a expirat si nu doresti prelungirea acestuia, acel punct de lucru trebuie radiat printr-o cerere sau mentiune la Registrul Comertului.

Exista doua modalitati prin care poti inainta mentiunea de inchidere punct de lucru la sediul ONRC corespunzator, in functie de locatia sediului secundar al firmei.

Prima optiune implica depunerea unui dosar la ghiseul ONRC. Daca alegi sa depui singur dosarul, trebuie sa ai in vedere ca va trebui sa pregatesti urmatoarele documente:

  • Formularul cu inregistrarea punctului de lucru in original
  • Declaratia pe propria raspundere cu privire la indeplinirea conditiilor de functionare/desfasurare a activitatii, in original, pentru sediul social si/sau sediul secundar sau, dupa caz, la terti
  • Hotararea adunarii generale a asociatilor/actionarilor sau decizia asociatului unic/Consiliului de administratie/ directoratului, in cazul in care este abilitat in acest sens (original)
  • La infiintare, documentul care atesta dreptul de folosinta asupra spatiului cu destinatie de sediu secundar, in original sau, dupa caz, in copie certificata de parte sau in copie legalizata
  • Dupa caz, actul constitutiv actualizat

Sursa informatii ONRC.ro

Alternativ, poti opta pentru a colabora cu specialistii de la Fabrica de Firme. Indiferent de motivele care te determina sa inchizi punctul de lucru, echipa noastra te poate ajuta sa o faci fara a te confrunta cu birocratia obisnuita. Tot ce trebuie sa faci este sa pregatesti documentele procedurii de radiere, iar noi ne vom ocupa de intregul proces in locul tau.

Acte necesare inchidere punct de lucru

In vederea pregatirii dosarului care urmeaza sa fie depus la sediile ONRC si ANAF, trebuie sa pregatesti urmatoarele documente:

  • Copii dupa actele de identitate ale asociatului/asociatilor inregistrati
  • Copie dupa Certificatul de Inregistrare a Societatii
  • Certificatul constatator (in original) pentru punctul de lucru care urmeaza sa fie inchis

Costuri pentru inchiderea unui punct de lucru

  • Onorariul prevazut pentru radierea punctului de lucru este de 400 RON.

Procedura pentru radiere a punctului de lucru

Pentru procedura de inchidere a punctului de lucru, vom stabili o intalnire la sediul Fabrica de Firme din Mun. Bucuresti (Str. Agricultori nr. 87, Sector 2), unde ii vom solicita asociatului actele enumerate mai sus in vederea depunerii documentelor la Registrul Comertului competent.

Pentru cei care nu pot ajunge la sediul nostru, in urma discutiei telefonice sau pe email ne pot trimite scanat documentele necesare inchidere punct de lucru ANAF, respectiv ONRC.

In timpul discutiilor noastre, vom incheia un contract de prestari servicii intre Fabrica de Firme si beneficiar. Daca discutia se va desfasura telefonic sau pe email, vom pregati contractul si il vom atasa in email, insotit de factura de avans. Odata ce primim dovada achitarii avansului, vom furniza toate documentele necesare pentru inchidere punct de lucru ONRC.

Ne vom ocupa de redactarea documentelor precum: actul constitutiv, decizia asociatului unic sau hotararea adunarii generale a asociatilor si a tuturor celorlalte decizii. Vom completa cu atentie toate cererile si actele necesare inchiderii punctului de lucru.

Echipa noastra se va asigura ca toti pasii sunt intocmiti corespunzator, inclusiv pregatirea documentelor necesare, depunerea lor la Registrul Comertului, ridicarea actelor aprobate si predarea acestora in mainile beneficiarului. Ne vom asigura ca totul decurge cat mai eficient si profesionist posibil.

Suna