(021) 316.xx.xx/ 0785.xxx.xxx/ 0785.xxx.xxx

Arată numere telefon

09:00 - 18:00, De Luni până Vineri
Str. Agricultori nr. 87, Sector 2, București
[email protected]

Infiintare SRL

Infiintare SRL – tot ce trebuie să știi despre aceast demers:

Înființarea unei societăți cu răspundere limitată (S.R.L., sau simplu, firma) este cea mai răspândită formă juridică datorită răspunderii limitate a asociaților. Aceștia sunt ținuti responsabili pentru obligațiile societății doar în limita aportului lor. Un alt motiv pentru care antreprenorii preferă să înființeze S.R.L.-uri este și valoarea foarte mică a capitalului social. Minimumul cerut de lege este 200 lei, iar capitalul este împărțit în părți sociale egale. Acestea nu pot fi mai mici de 10 lei.

O infiintare SRL poate fi constituită de un asociat unic, iar numărul maxim este de 50 de asociați și administratori, asociații din cadrul firmei putând fi persoane fizice și persoane juridice.

  • 3 variante de denumire pentru viitoarea societate
  • Carte de identitate asociat/asociați/administrator
  • Copie de pe dovada de proprietate a sediului social (contract de vânzare cumpărare, donație, certificat de moștenitor, contract de închiriere vizat de Administrația Financiară etc, acordul vecinilor cu pereți comuni dacă sediul va fi la bloc)
  • Carte de identitate proprietar/proprietari sediu social

Pentru societate cu asociat unic: 300 lei (taxe de Registru și onorariu inclus)
Pentru societate cu 2 asociați : 350 lei (taxe de Registru și onorariu inclus)
Pentru societate cu 3 asociați : 390 lei (taxe de Registru și onorariu inclus)

Nu sunt incluse în prețurile de mai sus:

– Capitalul social: 200 lei (minimul stabilit prin lege în România)
– Tarifele notariale pentru declarațiile de asociat/administrator/specimen de semnatură/procură  (estimativ 150 lei)

Pentru infiintare SRL vom stabili o întâlnire la sediul din Mun. București  (Str. Agricultori nr. 87, Sector 2), la care asociatul va furniza consultantului documentele enumerate mai jos. Pentru cei care nu pot ajunge la sediul Fabrica de Firme, în urma discuției telefonice/pe email ne trimiteți scanat documentele necesare pentru infiintare firma.

În urma discuțiilor avute se va încheia un contract de prestări servicii între Fabrica de Firme și dumneavoastră. În cazul în care discuția are loc telefonic/pe email, noi vom întocmi contractul și îl vom atașa pe email împreună cu factura de avans. După dovada achitării prețului contractului, vom furniza documentele necesare pentru înregistrarea la Registrul Comerțului.

Vom tehnoredacta actul constitutiv, contractul de comodat dacă este cazul, hotărâre asociați, decizie. Vom completa toate cererile și formularele necesare pentru infiintare firma/ mențiuni, declarații pe propria răspundere de Lipsă Asociație de Proprietari sau Locatari.

Vom pregăti, depune, ridica și înmâna actele finale pentru infiintare SRL de la Registrul Comerțului.