fbpx
Program: Luni - Vineri / 08:00 - 18:00
Str. Agricultori nr. 87, Sector 2
[email protected] Afișează număr

Infiintare SRL

Infiintare firma – Procedura de infiintare SRL este cea mai comuna forma juridica, datorita beneficiilor aduse de raspunderea limitata a asociatilor. Raspunderea limitata inseamna ca asociatii implicati sunt responsabili doar pentru sumele pe care le-au investit in firma. Un alt motiv pentru care antreprenorii prefera procedura de deschidere SRL este capitalul social necesar foarte mic.

Pentru infiintari SRL se cere depunerea actelor necesare de catre o singura persoana (un asociat unic), numarul maxim de asociati si administratori fiind de 50. Acesti asociati pot fi atat persoane fizice, cat si persoane juridice.

Tot ce trebuie sa stii despre procesul de infiintare firma SRL

Atunci cand doresti sa infiintezi o firma, respectiv societate cu raspundere limitata (SRL) in Romania, trebuie sa cunosti pasii necesari si sa te ocupi de depunerea unor acte infiintare SRL. Vei incepe prin a stabili clar denumirea firmei, pentru ca ulterior sa te ocupi de rezervarea numelui ales.

Un alt aspect important pentru a infiinta un SRL este stabilirea capitalului social. Acesta reprezinta suma de bani sau bunuri cu care asociatii contribuie la procedura de infiintare firma Bucuresti. In Romania, capitalul social minim pentru firme de tip SRL este de 1 RON per asociat.

Pentru a continua procesul, trebuie sa pregatesti o serie de documente infiintare SRL. Acestea includ actul constitutiv, cererea de inregistrare si declaratiile pe proprie raspundere ale asociatilor. Un alt aspect esential este legat de sediul social al firmei. Trebuie sa stabilesti un punct de lucru in Romania, care va fi declarat in actele necesare infiintarii.

Pentru a inregistra oficial societatea, documentele de infiintare SRL Bucuresti se depun la Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) din judetul in care va functiona firma. In cazul in care firma indeplineste toate cerintele necesare, va primi in termen de 3-5 zile de la data depunerii un numar de inregistrare fiscala (CIF).

Infiintarea unei firme implica si plata unor taxe infiintare SRL si timbre judiciare. In functie de clasificarea obiectului de activitate al firmelor, va fi necesara obtinerea de autorizatii, avize sau inregistrari specifice autentificate la notar, respectiv de catre autoritatile competente. Dupa infiintare, SRL-ul va trebui sa tina o evidenta contabila organizata si sa respecte legislatia fiscala din Romania.

Acte necesare infiintare SRL:

Daca ai ales obiectul de activitate pentru firma ta, nu trebuie sa iti faci griji cu privire la procedura de infiintare. Echipa noastra este alaturi de tine si te ajuta cu servicii complete de redactare acte si depunerea dosarului de infiintare firma la Registrul Comertului. Te putem ajuta sa iti infiintezi firma rapid daca pregatesti urmatoarele:

  • 3 variante de denumire pentru viitoarea societate
  • Carte de identitate asociat/asociati/administrator
  • Copie de pe dovada de proprietate a sediului social (contractul de vanzare cumparare, donatie, certificatul de mostenitor, contract de leasing imobiliar, contractul de inchiriere sau subinchiriere vizat de Administratia Financiara etc, acordul vecinilor cu pereti comuni, daca sediul va fi la bloc)
  • Carte de identitate proprietar/proprietari sediu social

Costuri infiintare SRL:

Pentru societate cu asociat unic: 549 lei(taxe de Registru si onorariu inclus)
Pentru societate cu 2 asociați : 599 lei(taxe de Registru si onorariu inclus)
Pentru societate cu 3 asociați : 649 lei(taxe de Registru si onorariu inclus)

Costuri aditionale infiintare firma Bucuresti:

Nu sunt incluse in preturile de mai sus:

– Capitalul social: 1 leu (minimul stabilit prin lege in Romania)
– Tarifele notariale pentru declaratiile de asociat/administrator/specimen de semnatura/procura (estimativ 250 lei)

Procedura de lucru – Pasi infiintare SRL:

Pentru infiintare SRL vom stabili o intalnire la sediul Fabrica de Firme din Mun. Bucuresti (Str. Agricultori nr. 87, Sector 2), unde ii vom solicita administratorului documentele enumerate mai sus in vederea efectuarii procedurilor necesare.

Pentru cei care nu pot ajunge la sediul nostru, in urma discutiei telefonice sau pe email ne pot trimite scanat documentele necesare pentru a fi depuse la Registrul Comertului.

In timpul discutiilor noastre, vom incheia un contract de prestari servicii intre Fabrica de Firme si beneficiar. Daca discutia se va desfasura telefonic sau pe email, vom pregati contractul si il vom atasa in email, insotit de factura de avans. Odata ce primim dovada achitarii avansului, vom furniza toate documentele necesare pentru a inregistra firma la Registrul Comertului.

Ne vom ocupa de tehnoredactarea actului constitutiv, hotararea asociatilor si a tuturor celorlalte decizii si acte necesare precum contract de comodat, daca este cazul. Vom completa cu atentie toate cererile si formularele necesare pentru infiintarea firmei sau pentru orice alte mentiuni sau declaratii solicitate, inclusiv declaratii pe propria raspundere de lipsa asociatiei de proprietari sau locatari.

Echipa noastra se va asigura ca toti pasii sunt intocmiti corespunzator, inclusiv pregatirea documentelor, depunerea lor la Registrul Comertului, ridicarea actelor aprobate si predarea acestora in mainile beneficiarului. Ne vom asigura ca totul decurge cat mai eficient si profesionist posibil, pentru a facilita procesul de infiintare a firmei.

Call Now ButtonSuna