Autorizare activități
Schimbările continue care au loc în piață și în societate, în general, duc, în mod natural, la apariția unor noi activități. Firmele care doresc să urmeze noi abordări se pot confrunta cu faptul că acea activitate nu este încă autorizată de autoritățile competente. Pentru a putea desfășura orice activitate cuprinsă în obiectul de activitate din actul constitutiv, trebuie ca acea activitate sa fie autorizata de Direcția Sanitar Veterinară (DSV), Direcția de sănătate publică (DSP), Agenția pentru Protecția Mediului (APM) și Inspectoratul Teritorial de muncă (ITM).
În urma solicitării se va emite un Certificat constatator cu activitățile pe care le puteți desfășura și pe care puteți emite facturi și chitanțe. A nu se confunda cu autorizațiile obținute pentru anumite activități cu statut special (Agenții de turism, restaurant, salon de înfrumusețare etc).
Consultanții Fabrica de Firme sunt pregătiți să vă sprijine în procesul de autorizare a unor noi activități, care durează între 3 și 5 zile lucrătoare.
- Carte de identitate asociat/asociați
- Copie de de certificatul de înregistrare
- Copie act constitutiv
300 lei
Stabilim o întâlnire la sediul din Mun. București (Str. Agricultori nr. 87, Sector 2) la care asociatul va furniza consultantului documentele enumerate mai sus. Pentru cei care nu pot ajunge la sediul Fabrica de Firme, în urma discuției telefonice sau de pe email ne trimiteți scanat documentele necesare.
În urma discuțiilor avute se va încheia un contract de prestări servicii între Fabrica de Firme și dumneavoastră. În cazul în care discuția are loc telefonic sau pe email, noi vom întocmi contractul și îl vom atașa pe email împreună cu factura de avans. După dovada achitării prețului contractului noi vom furniza documentele necesare pentru înregistrarea la Registrul Comerțului.
Vom tehnoredacta documentele, vom completa toate cererile și formularele necesare pentru autorizarea activităților.
Vom pregăti, depune, ridica și înmâna actele finale de la Registrul Comerțului.