fbpx
Program: Luni - Vineri / 08:00 - 18:00
Str. Agricultori nr. 87, Sector 2
[email protected] Afișează număr

Schimbare obiect principal de activitate

Pentru antreprenorii interesati de serviciul de modificare obiect de activitate, punem la dispozitie un serviciu integrat care permite schimbarea domeniului validat prin certificat de Oficiul Registrului Comertului fara prea mare efort.

Modificarea obiectului de activitate principal intervine atunci cand cel trecut in actul constitutiv nu mai corespunde cu obiectul de activitate pe care firma doreste sa o desfasoare sau in cazul in care antreprenorul doreste sa isi adapteze obiectul de activitate al firmei astfel incat sa se adapteze mai bine cerintelor pietei. Procesul dureaza intre 5 si 7 zile lucratoare.

Informatii generale despre obiectul de activitate

Obiectul de activitate al unei firme se refera la principala sfera de activitate in care aceasta isi desfasoara operatiunile comerciale. De cele mai multe ori, firmele au un singur obiect de activitate, iar acesta este esential pentru identificarea domeniului de specializare al firmei si pentru a delimita activitatile sale principale.

Obiectul de activitate este atestat de avocat, primeste un singur cod CAEN si este mentionat in actul constitutiv al firmei. De asemenea, el poate fi specificat in detaliu pentru a oferi o imagine clara a ariei de competenta a companiei.

De exemplu, obiectul de activitate al unei firme poate fi legat de productia de bunuri sau servicii specifice, comertul cu anumite categorii de produse, consultanta in domenii specializate, activitati in domeniul tehnologiei informatiei, constructii, industria alimentara, sanatate, educatie si asa mai departe.

Modificare obiect de activitate principal

In momentul in care se doreste o modificare obiect activitate principal, pe langa schimbarea tuturor actelor, este nevoie de o noua precizare domeniu in actul modificator al actului constitutiv. Modificarea obiectului de activitate principal al firmei trebuie aprobata de catre Adunarea Generala a Asociatilor sau de catre Asociatul Unic, in functie de forma juridica a firmei. Aprobarea trebuie sa fie documentata printr-o hotarare scrisa.

Se elaboreaza un act aditional sau un act modificator al actului constitutiv al firmei, in care se detaliaza schimbarea unui singur obiect de activitate principal. Acest document trebuie sa fie intocmit conform legilor si reglementarilor in vigoare.

Actul modificator trebuie depus la Oficiul Registrului Comertului competent pentru inregistrare. Pentru depunere, procedura de schimbare domeniu firma pentru obiectul de activitate al acesteia implica intocmirea unor formulare specifice precum decizia asociatului.

Acte necesare schimbare obiect principal de activitate ONRC

  • Carte de identitate asociat/asociati/administrator
  • Certificat constatator de Inregistrare al Societatii – original
  • Certificatele constatatoare emise in baza declaratiilor-tip pe propria raspundere pentru autorizarea activitatii, emise la infiiitare, de la sediul social/punct de lucru daca este cazul si beneficiari si/sau terti) – in original
  • Copie act constitutiv

Costuri pentru schimbarea obiectului principal de activitate

700 lei

Procedura de lucru

Asa cum spuneam, obiect de activitate poate insemna inclusiv domeniul in care activeaza firma. Pentru a schimba obiectul principal de activitate vom stabili o intalnire la sediul Fabrica de Firme din Mun. Bucuresti (Str. Agricultori nr. 87, Sector 2), unde ii vom solicita administratorului documentele enumerate mai sus in vederea efectuarii procedurilor necesare.

Pentru cei care nu pot ajunge la sediul nostru, in urma discutiei telefonice sau pe email ne pot trimite scanat documentele necesare pentru a fi depuse la Registrul Comertului.

In timpul discutiilor noastre, vom incheia un contract de prestari servicii intre Fabrica de Firme si beneficiar. Daca discutia se va desfasura telefonic sau pe email, vom pregati contractul si il vom atasa in email, insotit de factura de avans. Odata ce primim dovada achitarii avansului, vom furniza toate documentele necesare pentru a inregistra firma la Registrul Comertului.

Ne vom ocupa de tehnoredactarea actului constitutiv, hotararea asociatilor si a tuturor celorlalte decizii si acte necesare precum contract de comodat, daca este cazul. Vom completa cu atentie toate cererile si formularele necesare pentru infiintarea firmei sau pentru orice alte mentiuni sau declaratii solicitate, inclusiv declaratii pe propria raspundere de lipsa asociatiei de proprietari sau locatari.

Vom pregati, depune, ridica si inmana actele finale de la Registrul Comertului.

Call Now ButtonSuna