fbpx
Program: Luni - Vineri / 08:00 - 18:00
Str. Agricultori nr. 87, Sector 2
[email protected] Afișează număr

Actualizare date ONRC de identificare

In momentul in care se schimba datele de identificare ale persoanelor dintr-o companie (fie vorba despre un asociat, mai multi asociati, administrator sau mai multi administratori), conform legii reprezentantul legal persoana juridica are obligatia sa faca actualizarea datelor, prin consemnarea acestor modificari la Registrul Comertului sau oriunde se impune comunicarea si inregistrarea acelor modificari.

Actualizarea datelor de identificare are un termen de la 5 pana la 7 zile de la momentul in care au fost depuse actele, respectiv cererea de actualizare date.

Ghid pentru actualizarea datelor la Registrul Comertului

Daca vrei sa iti actualizezi datele de identificare si, deci, vrei sa faci o modificare la dosar, trebuie sa urmaresti cativa pasi importanti. Te vei adresa Registrului Comertului, asa ca trebuie sa pregatesti o cerere, insotita de cateva acte.

Ulterior, in vederea acestei proceduri, va trebui sa completezi cateva formulare semnate pentru transmiterea actualizarilor. Dupa completarea si semnarea formularelor, le poti depune la ONRC. Poti face acest lucru personal sau prin intermediul unui reprezentant autorizat.

Dupa depunerea documentelor, va trebui sa astepti procesarea lor din punct de vedere electronic. Odata ce actualizarea este aprobata, vei primi confirmarea oficiala si documentele actualizate. Dupa ce ai actualizat datele la Registrul Comertului, nu uita sa actualizezi si in alte sisteme sau institutii, cum ar fi Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF) sau alte autoritati relevante.

Acte necesare actualizare date ONRC

  • Buletinul, respectiv actul de identitate actualizat pentru asociat/asociati/administrator/ noul administrator
  • Copie dupa actul doveditor pentru certificatul de inregistrare a societatii
  • Copie a actului constitutiv

Costuri pentru modificarea datelor de identificare ale fondatorilor

  • 300 lei

Procedura de lucru pentru actualizare date ONRC

Pentru actualizare date de identificare ale membrilor directoratului, vom stabili o intalnire la sediul Fabrica de Firme din Mun. Bucuresti (Str. Agricultori nr. 87, Sector 2), unde ii vom solicita asociatului documentele enumerate mai sus in vederea efectuarii procedurilor necesare.

Pentru cei care nu pot ajunge la sediul nostru, in urma discutiei telefonice sau pe email ne pot trimite online, scanat documentele necesare privind schimbarea datelor de identificare pentru a fi depuse la Registrul Comertului.

In timpul discutiilor noastre, vom incheia un contract de prestari servicii intre Fabrica de Firme si beneficiar. Daca discutia se va desfasura telefonic sau pe email, vom pregati contractul si il vom atasa in email, insotit de factura de avans. Odata ce primim dovada achitarii avansului, vom furniza toate documentele necesare pentru a inregistra firma la Registrul Comertului.

Ne vom ocupa de tehnoredactarea tuturor actelor si ce alte documente sunt necesare, inclusiv actul constitutiv. Vom completa cu atentie toate cererile si formularele necesare pentru noile date de identificare ale administratorilor sau pentru orice alte mentiuni sau declaratii solicitate, inclusiv declaratii pe propria raspundere de lipsa asociatiei de proprietari sau locatari.

Echipa noastra se va asigura ca toti pasii sunt intocmiti corespunzator, inclusiv pregatirea documentelor, depunerea lor la Oficiul Registrului Comertului, ridicarea actelor aprobate si predarea acestora in mainile beneficiarului. Ne vom asigura ca totul decurge cat mai eficient si profesionist posibil, pentru actualiza datele la ONRC.

Suna