(021) 316.xx.xx/ 0785.xxx.xxx/ 0785.xxx.xxx

Arată numere telefon

08:00 - 18:00, De Luni până Vineri
Str. Agricultori nr. 87, Sector 2, București
[email protected]

Înființare S.R.L. - D

Infiintare SRL-D – tot ce trebuie să știți despre:

Dacă vă gândiți la înființarea unui S.R.L. – D trebuie să știți că este vorba tot de o societate comercială cu răspundere limitată. Un S.R.L-D este menit să stimuleze spiritul antreprenorial al tinerilor prin acordarea unor scutiri de la plata anumitor taxe. Acestea vor fi acordate în termen de 3 ani. Față de înființarea unui S.R.L., în acest caz intervin câteva criterii suplimentare:

  • Persoana care începe demersul de infiintare SRL–D nu a mai deținut și nu deține calitatea de acționar sau asociat al unei întreprinderi constituite în Spațiul Economic European anterior datei înmatriculării societății în Registrul Comerțului;
  • Are un număr de maximum 5 asociați;
  • Este administrată de asociatul unic, de unul sau mai mulți administratori dintre asociați;
  • Are în obiectul de activitate cel mult 5 grupe de activitate prevăzute de clasificarea activităților din economia națională în vigoare (CAEN Rev. 2). Din cele 5 grupe de activitate sunt excluse o serie de obiecte de activitate. Pentru mai multe detalii, ne puteți contacta;
  • Beneficiază de o serie de scutiri de la plata taxelor către stat. Acestea încep de la taxele de infiintare la Registrul Comerțului și continuă cu scutirea de la plata contribuțiilor la Asigurările Sociale datorate de angajatori, potrivit legii, pentru veniturile aferente timpului lucrat de cel mult 4 salariați, angajați pe perioadă nedeterminată și continuu.
  • Se constitutie pe durată nelimitată, însă își pierde statutul de SRL-D prin efectul legii:

    • la data de 31 decembrie a anului în care se împlinesc 3 ani de la data înregistrării;
    • la data la care oricare dintre autoritățile competente constată că societatea nu mai îndeplinește una dintre conditiile prevăzute de lege;
    • la data la care activitatea microîntreprinderii aparținând întreprinzătorului debutant a încetat voluntar sau când a fost declanșată procedura de insolvență;
    • la împlinirea a 45 de zile lucrătoare de la data scadenței unei obligații fiscale neîndeplinite;
    • la data depunerii situației financiare semestriale sau anuale, dacă cifra de afaceri pe anul în curs a atins echivalentul în lei al sumei de 500.000 Euro;

În termen de cel mult 45 de zile lucratoare de la pierderea calității de microîntreprindere aparținând întreprinzătorului debutant, societatea comercială respectivă are obligația să procedeze la schimbarea denumirii potrivit prevederilor legii. În acest caz  se vor achita toate taxele de care a fost scutit la înființare.

Acte necesare

  • 3 variante de denumire pentru viitoarea societate
  • Carte de identitate asociat/asociați/administrator
  • Copie de pe dovada de proprietate a sediului social (contract de vânzare cumpărare, donație, certificat de moștenitor, contract de închiriere vizat de Administrația Financiară etc, acordul vecinilor cu pereți comuni dacă sediul va fi la bloc)
  • Carte  de identitate proprietar/proprietari sediu social

Costuri

Infiintare SRL-D: 189 lei

Costuri adiționale

Nu sunt incluse în prețurile de mai sus:

– Capitalul social: 200 lei (minimul stabilit prin lege în România)

– Tarifele notariale pentru declarațiile de asociat/ administrator/ specimen de semnatură/ procură  (estimativ 150 lei)

Procedură de lucru

Stabilim o întâlnire la sediul din Mun. București  (Str. Agricultori nr. 87, Sector 2) la care asociatul va furniza consultantului documentele necesare pentru infiintare SRL-D, enumerate mai jos. Pentru cei care nu pot ajunge la sediul Fabrica de Firme, în urma discuției telefonice sau de pe email ne trimiteți scanat documentele necesare.

În urma discuțiilor avute se va încheia un contract de prestări servicii între Fabrica de Firme și dumneavoastră. În cazul în care discuția are loc telefonic sau pe email, noi vom întocmi contractul și îl vom atașa pe email împreună cu factura de avans. După dovada achitării prețului contractului noi vom furniza documentele necesare pentru înregistrarea la Registrul Comerțului.

Vom tehnoredacta actul constitutiv, contractul de comodat dacă este cazul, hotărâre asociați, decizie, vom completa toate cererile și formularele necesare înființării/ mențiunii, declarații pe propria răspundere de Lipsă Asociație de Proprietari sau Locatari.

Vom pregăti, depune, ridica și înmâna actele finale de la Registrul Comerțului.