Înființare S.R.L. - Student
Infiintare SRL student – tot ce trebuie să știi despre acest demers:
În ceea ce privește înființarea unui SRL Student, trebuie specificat că nu se deosebește de un SRL ca mod și condiții de organizare. Diferența constă în scutirea studentului de la plata taxelor de înființare la Registrul Comerțului, măsură menită să stimuleze spiritul antreprenorial încă din perioada studiilor universitare. Pentru a beneficia de aceste facilități, studentul trebuie să îndeplinească unele condiții. Acestea sunt: să nu fi depășit vârsta de 30 de ani, să fie cel puțin în anul II de studiu și să fi promovat toate etapele obligatorii fără restanțe.
Pentru mai multe detalii, nu ezitați să ne contactați chiar aici.
- 3 variante de denumire pentru viitoarea societate
- Carte de identitate asociat/asociați/administrator
- Copie de pe dovada de proprietate a sediului social (contract de vânzare cumpărare, donație, certificat de moștenitor, contract de închiriere vizat de Administrația Financiară etc, acordul vecinilor cu pereți comuni dacă sediul va fi la bloc)
- Carte de identitate proprietar/proprietari sediu social
- Adeverinta de la unitatea de invatamant acreditata ca este integralist, minim anul II de studiu
Costuri
Pentru SRL-Student cu asociat unic: 390 lei; pentru fiecare asociat se adaugă un cost de 50 lei
Costuri adiționale
Nu sunt incluse în prețurile de mai sus:
– Capitalul social: 1 leu (minimul stabilit prin lege în România)
– Tarifele notariale pentru declarațiile de asociat/administrator/specimen de semnatură/procură (estimativ 250 lei)
Procedură de lucru
Vom stabili o întâlnire la sediul din Mun. București (Str. Agricultori nr. 87, Sector 2). Asociatul va furniza consultantului documentele enumerate mai sus. Pentru cei care nu pot ajunge la sediul Fabrica de Firme, în urma discuției telefonice sau de pe email ne trimiteți scanat documentele necesare.
În urma discuțiilor avute se va încheia un contract de prestări servicii între Fabrica de Firme și dumneavoastră.
În cazul în care discuția are loc telefonic sau pe email, noi vom întocmi contractul. Acesta va fi atașat pe email împreună cu factura de avans. După dovada achitării prețului contractului, vom furniza documentele necesare pentru înregistrarea la Registrul Comerțului.
Vom tehnoredacta actul constitutiv, contractul de comodat dacă este cazul, hotărâre asociați și decizia. Vom completa toate cererile și formularele necesare înființării/ mențiunii, declarații pe propria răspundere de Lipsă Asociație de Proprietari sau Locatari.