Fabrica de Firme vine in intampinarea nevoii antreprenorilor de a salva timp si de a incredinta evidenta contabila a companiei unor profesionisti dedicati si seriosi!
Servicii contabilitate
Salarizare
Pentru ca managerii sa poata rezolva cat mai multe aspecte administrative intr-un singur loc, serviciile integrate oferite de Fabrica de Firme cuprind si servicii contabile privind salarizarea.
Ridicare registre obligatorii (RUC,REF,RI)
In unele situatii sunt cerute registre contabile obligatorii: Registrul Unic de Control, Registrul de Evidenta Fiscala, Registrul Inventar. Consultantii Fabrica de Firme pot face acest demers pentru dumneavoastra, iar costul este de 200 lei, reprezentand onorariul.
Obtinere certificat de inregistrare in scopuri de TVA (CIF)
Pentru a obtine un certificat de inregistrare in scopuri de TVA este necesara intocmirea unui dosar ce va fi depus la Administratia Financiara. Consultantii nostri va vor asista si indruma in realizarea acestui dosar si in pasii necesari pentru obtinerea codului de TVA.
Inregistrare sediu secundar la Administratia Financiara
Pentru a inregistra un sediu secundar la Administratia Financiara, percepem un onorariu de 200 lei. In cazul in care se doreste si achizitionarea Registrului Unic de Control pentru punctul de lucru, se achita in plus 130 lei.
Servicii contabilitate SRL, PFA, II prestate de echipa noastra
Pentru fiecare antreprenor, este de o importanta majora sa obtina o viziune cat mai clara asupra operatiunilor companiei sale. Este nevoie sa cunosti modalitatile prin care poti reduce costurile si sa intelegi ce masuri trebuie luate pentru a creste profiturile. In acest sens, expertul contabil din cadrul unei firme profesionale de contabilitate Bucuresti joaca un rol decisiv.
Echipa noastra de profesionisti specializati in domeniul contabilitatii ofera o gama variata de servicii complete de contabilitate pentru a veni in intampinarea nevoilor si cerintelor unui business platitor de TVA. Aceste servicii de gestiune contabila vizeaza in principal gestionarea aspectelor financiare si fiscale ale unei afaceri, indiferent de domeniul de activitate.
Prin externalizarea serviciilor din domeniul financiar-contabil, echipa Fabrica de Firme de contabili autorizati CECCAR iti poate oferi consultanta fiscala si solutii personalizate pentru gestionarea eficienta a resurselor financiare si pentru maximizarea performantei financiare a afacerii tale.
Consultanta si evidenta contabila
De indata ce ne trimiti documentele contabile, ne ocupam de gestiunea financiara si in conformitate cu termenele legale. Iti oferim sprijin pentru:
- evidenta pe baza documentelor contabile primare
- calculul impozitului pe profit sau a impozitelor pe venituri specifice
- intocmirea si depunerea declaratiilor privind impozitele si taxele datorate
- intocmirea si inregistrarea la organele competente a decontului de TVA si a declaratiei 394
- inscrierea in jurnalele contabile prevazute de lege: Registru de Evidenta Fiscala, Registru Inventar
- elaborarea Jurnalului de Cumparari si Jurnalului de Vanzari
- elaborarea si actualizarea registrului de mijloace fixe
- evidenta analitica si sintetica a clientilor si furnizorilor
- calculul amortizarii in conformitate cu registrul mijloacelor fixe
- intocmire balanta de verificare si a balantelor analitice
- elaborarea lunara / semestriala a situatiei financiare, cat si a raportului anual inregistrarea lor la organele competente pe baza informatiilor din bilant
- elaborarea altor situatii sau rapoarte cerute de legislatia in vigoare
- intocmire ordine de plata aferente viramentelor catre bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat etc
- informarea periodica a conducerii asupra situatiei economico-financiare a societatii
- informari periodice privind schimbarile legislatiei fiscale privitoare la activitatea Beneficiarului
Servicii contabile de salarizare
Fabrica de Firme ofera servicii de salarizare pentru ca antreprenorii sa se poata concentra asupra cresterii afacerii, stiind ca aspectele contabile legate de personal sunt intocmite si gestionate in conformitate cu prevederile legale.
- elaborarea si inregistrarea la organele competente a statelor de plata pentru angajati si calcularea contributiilor generate din aceste operatii;
- elaborarea declaratiei unice lunare privind calculul urmatoarelor contributii:
- Contributii la bugetul asigurarilor sociale de stat
- Contributii la bugetul asigurarilor sociale de sanatate
- Contributii la bugetul asigurarilor pentru somaj
- Contributii la bugetul de stat
- intocmirea si inregistrarea la organele competente a declaratiei 205
- intocmirea si inregistrarea declaratiilor privind obligatiile de plata la bugetul asigurarilor pentru somaj in situatia in care Beneficiarul beneficiaza de subventii pentru salariati
- intocmirea si depunerea Registrului General de Evidenta al Salariatilor (Revisal) la ITM, conform legislatiei in vigoare
- elaborarea contractelor de munca, a actelor aditionale si a deciziilor pentru salariat si consultanta in resurse umane
Ridicare registre obligatorii (RUC, REF, RI)
Prin intermediul serviciilor de contabilitate oferite de Fabrica de Firme, venim in sprijinul afacerii tale cu ridicarea registrelor contabile obligatorii de la sediul ANAF: Registrul Unic de Control (RUC), Registrul de Evidenta Fiscala (REF) si Registrul Inventar (RI).
Obtinere certificat de inregistrare in scopuri de TVA (CIF)
Fabrica de Firme ofera servicii complete pentru depunerea dosarului in vederea obtinerii certificatului de inregistrare in scopuri de TVA la Administratia Financiara. Consultantii Fabrica de Firme se vor asigura ca intocmirea dosarului este corecta, astfel incat sa respecte din punct de vedere fiscal toate prevederile legislative.
Inregistrare sediu secundar la Administratia Financiara
Procedura de inregistrare a unui sediu secundar poate fi uneori anevoioasa, cu cerinte birocratice si documentatie complexa care trebuie gestionate. La Fabrica de Firme, ne-am specializat sa oferim servicii pentru inregistrarea sediilor secundare, astfel incat antreprenorii sa se poata concentra pe dezvoltarea afacerii fara griji legate de aspectele administrative.
Tarife servicii de contabilitate
Tarifele pentru servicii contabilitate Bucuresti variaza in functie de nevoile si cerintele specifice ale clientilor.
Evidenta contabila:
- Pentru inregistrarea a unui maxim de 150 de note contabile, onorariul este de 500 RON/luna
- Notele suplimentare sunt tarifate cu 0,7 RON/nota.
- Pentru firmele care nu au activitate, onorariul lunar este de 150 RON
- Onorariul pentru intocmirea bilantului contabil este de 300 RON/bilant
Servicii de contabilitate privind salarizarea:
Pentru firmele cu un numar de angajati intre 1 si 5, contributia este de 120 RON. Companiile cu 6 pana la 15 angajati platesc 240 RON, in timp ce cele cu 16 pana la 25 angajati contribuie cu 360 RON. Daca o companie are intre 26 si 50 de angajati, suma de plata este de 480 RON.
Totusi, pentru companiile mai mari, cu peste 50 de angajati, sistemul devine mai complex. In aceste cazuri, se adauga 120 RON pentru fiecare transa suplimentara de 15 angajati.
Ridicare registre obligatorii:
- Costul pentru ridicarea registrelor obligatorii este de 150 RON
- Costul pentru RUC este de 30 RON
- Costul pentru RI este de 10 RON
Obtinere certificat de inregistrare (CIF): 450 RON
Inregistrare sediu secundar:
Pentru inregistrarea unui sediu secundar la Administratia Financiara, se percepe un onorariu de 200 RON. Aditional, se percepe un cost de 130 RON pentru obtinerea RUC pentru acel punct de lucru. Onorariul pentru obtinerea numarului EORI de la Autoritatea Vamala Bucuresti este de 300 RON.
Pentru societatile cu balanta pe 0, onorariul pentru intocmirea bilantului de lichidare este de 500 RON. Acest cost include si intocmirea documentatiei si depunerea acesteia la Administratia Financiara pentru obtinerea Certificatului de atestare fiscala.