Schimbare administrator firma
Societatea poate fi administrata de unul sau mai multi administratori, ce pot fi, sau nu, asociati ai firmei, stabiliti prin actul constitutiv sau de catre Adunarea Generala. Adunarea poate revoca administratorul, iar in caz de demisie, asociatii au obligatia sa numeasca un nou administrator, in cel mai scurt timp. Procesul de numire sau revocare al administratorului dureaza intre 5 si 7 zile, de la data emiterii documentelor depuse la Oficiul Registrului Comertului.
Documentele necesare pentru intocmirea dosarului pentru schimbarea administratorului firmei sunt:
- Cartea de identitate a asociatului/asociatilor/administratorului/noului administrator;
- Certificatul de Inregistrare al Societatii – copie;
- Actul constitutiv – copie.
Costul aferent pentru serviciul de schimbare administrator firma este de 690 de lei.
Contacteaza-ne pentru a fixa o intalnire, fie fizica, fie putem mentine legatura online, pentru a-ti raspunde la toate intrebarile si a stabili toate datele.