fbpx
Program: Luni - Vineri / 08:00 - 18:00
Str. Agricultori nr. 87, Sector 2
[email protected] Afișează număr

Schimbare denumire firma

Evolutia rapida si adaptarea la schimbarile mediului de afaceri pot impune ajustari strategice, iar procesul de schimbare denumire firma este un instrument esential. Atunci cand obiectul de activitate al unei societati sufera modificari semnificative, este esential ca denumirea firmei sa reflecte corect aceste modificari, consolidand astfel identitatea si pozitionarea pe piata.

Denumirea unei firme, sau mai specific, modificarea numelui, poate presupune un proces birocratic anevoios, iar cei mai multi antreprenori se pot simti adesea coplesiti de formalitati si cerinte administrative. Fiind un demers care necesita nu doar atentie la detalii, ci si o intelegere profunda a formalitatilor legale, antreprenorii pot apela cu incredere la serviciile Fabrica de Firme!

Prin intermediul unui serviciu destinat schimbarii denumirii firmei, ne propunem sa facilitam fiecare etapa a procesului. Incepand cu evaluarea fezabilitatii pentru rezervarea denumirii firmei pana la inregistrarea formala pe noul nume la Registrul Comertului, consultantii nostri iti vor oferi suportul necesar pentru a asigura o tranzitie lina si eficienta.

Tot ce trebuie sa stii despre serviciul de schimbare denumire firma

Decizia de modificare denumire firma este un proces esential, consultantii nostri iti pun la dispozitie toate resursele si experienta necesare pentru a face aceasta tranzitie eficienta posibil. Fie ca doresti o schimbare de imagine sau ai nevoie sa te aliniezi noilor directii de afaceri, prin intermediul serviciului nostru de schimbare denumire firma ANAF si ONRC, primesti suportul de care ai nevoie.

Primul pas in modificarea denumirii societatii tale este inregistrarea schimbarii numelui la Oficiul Registrului Comertului. Fabrica de Firme se ocupa de intregul calup de acte schimbare denumire firma, astfel incat tu sa te poti concentra pe aspectele cheie ale afacerii tale. Termenul pentru modificarea denumirii firmei este eficient gestionat de echipa noastra si este estimat sa dureze intre 5 si 7 zile lucratoare, in functie de disponibilitatea numelui ales la Registrul Comertului competent.

Un alt avantaj oferit de Fabrica de Firme in cadrul serviciului de schimbare denumire S.R.L este consultanta specializata. Echipa noastra de experti este disponibila pentru a raspunde tuturor intrebarilor tale si pentru a te ghida in procesul de schimbare a denumirii, pentru ca procesul de modificare denumire firma sa se poata desfasura conform reglementarilor in vigoare.

Acte necesare schimbare denumire societate

In vederea obtinerii certificatului de inregistrare pentru modificare denumire SRL este necesara pregatirea actelor caracteristice care urmeaza sa fie depuse de consultantii Fabrica de Firme dupa dovada achitarii taxei de Registru.
Prezentarea dosarului de acte la Registrul Comertului include urmatoarele:
  • 3 variante de denumire pentru procedura de rezervare denumire firma
  • Carte de identitate asociat, asociati, administratori
  • Certificat de inregistrare al societatii – original
  • Certificatele constatatoare emise in baza declaratiilor-tip pe propria raspundere semnate de asociati sau de administratori pentru autorizarea activitatii, emise la infiintare firma, de la sediul social, respectiv punct de lucru daca este cazul si beneficiari si/sau terti) – in original
  • Copie act constitutiv

Daca este cazul, trebuie prezentat si acordul pentru utilizarea denumirii, prevazut de art. 39 din Legea nr. 26/1990.

Costuri pentru schimbarea denumirii firmei

790 Lei (taxa schimbare denumire firma ONRC si onorariu inclus)

Procedura de lucru schimbare denumire firma la Registrul Comertului

Pentru a schimba denumirea firmei si a obtine certificatul de inregistrare pentru noua denumire trebuie sa stabilim o intalnire la sediul Fabrica de Firme din Mun. Bucuresti (Str. Agricultori nr. 87, Sector 2), unde ii vom solicita asociatului documentele enumerate mai sus. Pentru cei care nu pot ajunge la sediul nostru, in urma discutiei telefonice sau pe email ne pot trimite scanat documentele necesare pentru a fi depuse la Registrul Comertului.

In timpul discutiilor noastre, vom incheia un contract de prestari servicii intre Fabrica de Firme si beneficiar. Daca discutia se va desfasura telefonic sau pe email, vom pregati contractul si il vom atasa in email, insotit de factura de avans. Odata ce primim dovada achitarii avansului, vom furniza toate documentele necesare pentru decizia de schimbare nume firma si inregistrarea la ONRC.

De la actul constitutiv, decizia asociatului unic sau hotararea adunarii generale a asociatilor, ne vom ocupa de conceperea si redactarea tuturor documentelor necesare. Vom completa cu atentie cererea de verificare disponibilitate pentru numele firmei, impreuna cu toate celelalte cereri si formulare solicitate de procedura de schimbare a unei denumiri de firma.

Echipa noastra se va asigura ca toti pasii sunt intocmiti corespunzator, inclusiv pregatirea documentelor, depunerea lor la Registrul Comertului, ridicarea actelor aprobate si predarea acestora in mainile beneficiarului. Ne vom asigura ca totul decurge cat mai eficient si profesionist posibil.

Suna