fbpx
Program: Luni - Vineri / 08:00 - 18:00
Str. Agricultori nr. 87, Sector 2
[email protected] Afișează număr

Extindere obiect secundar de activitate

Modificarea sau extinderea obiectului principal de activitate poate aparea din dorinta companiilor de a-si diversifica ofertele pentru a se adapta la schimbarile pietei sau pentru a raspunde la cerintele clientilor care nu sunt incluse in prevederile actului constitutiv.

Extinderea obiectului secundar de activitate poate implica autorizarea unor noi linii de produse sau servicii prin extinderea codurilor CAEN si depunerea unei cereri de extindere la Registrul Comertului. Prin urmare, persoanele desemnate de certificatul constatator pot opta pentru adaugarea altor coduri CAEN la cele existente deja in actul constitutiv, din care sa rezulte extinderea. Procesul dureaza intre 5 si 7 zile lucratoare.

Tot ce trebuie sa stii despre extinderea obiectului de activitate secundar

Obiectul de activitate secundar reprezinta o parte a descrierii activitatilor pe care o companie le poate desfasura, in functie de actul constitutiv respectiv ori in functie de statulul sau. In general, o societate are un obiect principal de activitate, care indica domeniul sau principal al activitatii, profesii liberale si operatiuni.

Pentru a extinde obiectul de activitate, societatile pot adopta diferite strategii privind modificarea obiectului principal si pot urma pasi specifici, asigurandu-se, bineinteles, ca toate aceste modificari sunt in conformitate cu reglementarile legislative.

Acte necesare autorizare obiect de activitate secundar

Modificarea obiectului secundar de activitate presupune respectarea unor detalii privind legislatia si reglementarile legislative. Inainte, insa, pentru a autoriza o astfel de modificare, este necesara pregatirea unui dosar de acte, care trebuie autorizat de Oficiul Registrului Comertului. In cadrul acestui dosar, vor trebui sa se regaseasca urmatoarele:

  • Completarea cererii de inregistrare
  • Certificatul de Inregistrare – in original
  • Certificate constatatoare emise la infiintarea societatii – in original
  • Actul Constitutiv – original sau copie
  • Actele de identitate ale asociatului (asociatilor) si ale administratorului (administratori)

Costuri extindere obiect secundar de activitate

700 Lei (taxe de Registru si onorariu inclus)

Procedura de extindere obiect activitate secundar

Pentru extinderea obiectelor secundare de activitate vom stabili o intalnire la sediul Fabrica de Firme din Mun. Bucuresti (Str. Agricultori nr. 87, Sector 2), unde ii vom solicita administratorului documentele enumerate mai sus in vederea efectuarii procedurilor necesare.

Pentru cei care nu pot ajunge la sediul nostru, in urma discutiei telefonice sau pe email ne pot trimite scanat documentele necesare pentru a fi depuse la Registrul Comertului.

In timpul discutiilor noastre, vom incheia un contract de prestari servicii intre Fabrica de Firme si beneficiar. Daca discutia se va desfasura telefonic sau pe email, vom pregati contractul si il vom atasa in email, insotit de factura de avans. Odata ce primim dovada achitarii avansului, vom furniza si depune toate documentele autorizate pentru inregistrarea la Registrul Comertului.

Ne vom ocupa de tehnoredactarea actului constitutiv, hotararea asociatilor si a tuturor celorlalte decizii si acte necesare precum contract de comodat, daca este cazul. Vom completa cu atentie toate cererile si formularele necesare extinderii obiectului secundar de activitate sau pentru orice alte mentiuni sau declaratii solicitate, inclusiv declaratii pe propria raspundere de lipsa asociatiei de proprietari sau locatari.

Echipa noastra se va asigura ca toti pasii sunt intocmiti corespunzator, inclusiv pregatirea documentelor, depunerea lor la Registrul Comertului, ridicarea actelor aprobate si predarea acestora in mainile beneficiarului. Ne vom asigura ca totul decurge cat mai eficient si profesionist posibil, pentru a facilita procesul de infiintare a firmei.

Suna